BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 3, 2009

Week left

Juz a week left.................

Semalam me dah anta surat perletakkan jawatan.......
A week nootis letter......
rasa release ....
Alhamdulillah...
thank MATA -ITAS...
tempat yang mencabar .....
tetapi selama 2 tahun ia banyak mengajar
me spya tegas and berhati-hati......
tak semua org baik
dan tak pelu takutkan sesiapa..
walaupun dia tu kolonel , mejer or general..
if we think that is right desion, think again..ask opinion from u'r mate and
JUz do it...
hahahahahahha=)

2 comments:

Unknown said...

ait nak resign ke nih? apsal

F.E.R.Z.L.Y said...

Assalammualaikum..

Na: Kak saya memang macam ni.. Kerja sekejap, lepas tu dia nak berhenti.. Dengan kata lain, seorang yang suka cari pengalaman baru..Betul kot?

Na: Adik 2nd dia pun sama jugak, saya la.. Saya belum bertunang lagi, still solo. Nak tahu lebih dalam ttg saya, jemput la ke rumah..Jumpa mak saya.. Hahaha..(Promote diri)