BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 15, 2012

family vacation Cherating...........

Selamat penganting baru YAZI nad Iwan...(luv u yazi and miss you very-very munch). Masih seperti dlu RAmpinggggggggggggggg je...jelous gak tunggu la kawe buat bagi boleh(huhuhuhuu ble la nak bertekad ni..huhuhuhuhu)
                  Kawan baik aku ni nikah 5hb Oktober 2012...Alhamdulillah she meet very Handsome and funny guy Iwan.....walaupun sudah lama tidak berhubung sebab masing-masing hanyut dengan kehidupan masing-masing selepas Uni....Alhamdulillah Allah masih memberi kesempatan untuk aku hadir pada majlis bersejarah yazi pada 6hb Oktober 2012 yang lalu....hmm tapi ye la tak sempat la n tak puas nak melepaskan semua rindu and macma-macam la dalam hati ni sebab ye la..pengantinkan milik semua...hari tu..kena la layan tetamu......apatah lagi aku ni yang tetiba muncul setelah bertahun-tahun senyap tengelam dalam hidup masing-masing...Tapi aku bersyukur sangat Persahabatan dan kasih sayang yang sama masih wujud dalam hati ini untuk sahabatku Yazi.....semoga berbahagia..and dapat bby cute plus comel macam Uwais aku ni..hehehehe..Cayukkkkkkkkkkkkkkkkk..................................................

Lepas je kendri yaze kami bertolak ke cherating.....................alhamdulillah sampai seronok sangat uwais dapat mandi Laut.....this some pic yang bleh share ...aku takut nak mandi la...ada OBOR_OBOR geli laa.walaupun jauh lagi aku dah berlari .......gebus2 air terpercik macam batu besar jatuh,...hahahaha sebab aku berlari-lari anak kecil sebab takut obor2...(kena kurus ni..) heheheh
layannnnnnnnnn uwais and abinya..mandi laut.............................................kat tepi jek.....
yey............jalan thank you en RUHI.............bawak jenjalan...................LOVE U A LOT...............




0 comments: