BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 11, 2008

--Inilah hidup--

Assalamualaikum...........
aku baru balik dari penang..interview.Alhamdulillah.syukur sangat Allah yang maha berkuasa....aku berjaya lalui semua dengan mudah....huhuhuhu...syukur...
semuanye aku dapat jawab dengan baik...kalau ada rezki tak kemana...
Allah Maha penyayang....insa'Allah.ada di mana2....kalau tak da..Allah nak duga....

Sebenarnyer,
aku sedih......tapi kadang-kadang aku pikir...napa nak sedih....ada sebab kenapa semua ni berlaku........mungkin dengan cara ni.....idup aku akan lebih bermakna.......aku nak jaga mak....
apa-apa pun mak....
mungkin aku nampak berat sebelah....
aku cuma manusia biasa...aku cuba nak jadi sempurna tapi kadang-kadang aku terlupa...
aku pun lalai...huhuhuhuhuhuhuhu
zaman akhir zaman...sekarang...memang la....
semoga kiter semua berada dibawah payung rahmat Allah.amin...........................

0 comments: