BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 5, 2008

Hari nie...hidup aku bermula dengan ngajar Newton Laws.....
Klass...paham je la pagi2...tajuk teori....susah benar nak dapatkan attention budak-budak...
Akhirnyer ada juga yang jd mangsa punishment aku..hehehehe..
Azrul....aku suruh dia kuar klass waktu tue juga...sebab tido..pnat aku cakap doa tido..huhu

Selepas tue semua berjalan macam biasa........
erm...xcident jap depan ofis admin waktu rehat, kak fairuz reverse terlanggar kete hj sukri...
Kuat juga proton...langgar agak kuat la...tapi kete kak fairuz yang effected..lampu blakang pecah..
tapi nasib la kete hj sukri tak jadi apa-apa.....

Selepas masuk klas mood aku diganggu dengan satu mesg.....
Dari sapa????......dari org yang tak paham-paham bahasa tue la....
tah la apa masalh dia.......

memang la kiter boleh wat tak tau...
Tapi btol-btol menganggu idup dan mood aku...
hmmm
marah...geram.....
Mmg la boleh wat tak tau.....
Tapi ruang yang diganggu adalah ruang hidup aku.....
huhuhuhuhu.........
Org len boleh la cakap.....

Ala.....wat tak tau je.....
Lama-lama dia jemu la....

oK LA aku cume boleh sabar je laa.....
SABaRRRRRR...hehehhehe


0 comments: