BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 2, 2008

Kata-KAta itu Doa

Assalamualikum........
semalam aku dah dapat satu pengajaran.......
setiap kata-kata tu adalah doa......
heheehheee tak sangka pulak bile aku cakap aku akan time je pinangan sape pun ..tetibe btol-btol ada org masuk minang....hhuhuhuhuu

betol la org tua cakap jgn cakap ikut hati masin mulut merana hati......
hmmm...memang aku tak tersangka-sangka......
Yela waktu cakap kiter ....tengah marah...tengah berang n tertekan...hmmmm
Harap dapat jadik pengajaran berguna kat aku......

Of coz la aku takkan terima..........
Giler....
semarah n geram mana pun aku kat ruhi hafizad b bazin......
tak penah kurang pun sayang aku pada dia.....
malah lebih sayang and kagum dengan kesabaran dia......
sebab tu aku tak penah citer apa yang buruk pun pasal dia kat kuarga aku.....
Malah pada kawan-kawan pun......(mybe ngumpat sket2 ada la heheheh)

Inikan nak aku terima org yang baru sekali aku jumpa and cume jarang-jarang skali aku mesg...isk...tak penah terlintas di hati langsung, tak sangka dia tu bleh terlintas niat tue....
Yang wat aku trasa tak best tue...ble aku tolak cara baik....pergh jawapannyer mmg la pada aku aku rasa marah and agak biadap.....
Org berbudi kiter berbahasa.....kiter tolak cara baik jgan la plak dia nak bebai and jawab dengan jawapan yang hampeh...hmmmm

hmmm
aku cume harap dia tak ganggu aku lagik......
cukup la pasal tue....
tadi aku p daftar kusus kawen....sebab kendri yana 16/11/08...
Maka , terpaksa la aku mengorbankan rancangan aku untuk turun kl p kndri alin...
huhuhuhu
maaf alin...terpaksa....sebab hmm mmg kena amik juga.....
malas lagik aku nak tangguh hal tu..nnt pasal hal tu ganggu semua perancangan...
tak nak ada kekecohan macam tue...hal remeh temeh..huhuhuhu
ok la...doakan ada berita baik...
huhuhuhu...
walaupun hati aku masih menangis...sedihnyer...rasanyer tak ramai yang macam aku menangis pabila spautnyer happy ada org juga nak menyelamatkan aku...
harap2 murah rezki and dimudahkan jalan untuk kami berdua.AAMIN.....

0 comments: