BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 6, 2008

Hidup ni penuh dengan dugaan

aku dah tau assesment aku bila....
11/9/2008....cbe tengok tarikh tu btol2 macam tarikh world trade center tumbang......=P
pejam celik masanye akan tiba juga.....tapi aku harap sangat-sangat supaya aku dapat surat tawaran tu dlu sebelum aku asses.aku malas la nak asses ngan pegawai pangkat mejar.Takut semestinye.dah la kali ni muka dia bengis.pulak tu kes dia tampar mawi sampai darh ritu pun masih terbuku dalam otak aku ni....Memang la dia tak akan tampar aku...tapi hal tu membuatkan ada satu rasa negatif dan mungkin mempengaruhi aku untuk wat assesment

Harap dapat tawaran tu bulan ni...hopefully.bleh timba pengalaman kat tempat lain plak.
tapi klu tak dapat dan tak kemana.aku harap aku lepaskan assesment tu dengan jayanyer
walaupun aku mungkin tak da[pat ubah pandangan aku pada pengawai itu...Hehehhhehe....

24/8 ni jun nak datg alor star....alhamdullillah dapat jumpa lagi kawan - lame.walaupun aku tau atas sebab baru dia nak contact.tapi ok gak....punca kte leh jmpa kwn lame....=D

0 comments: