BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 15, 2008

assesment beb...huhuhu

Assalamualaikum.....
huhuhu...

gle beb aku nie wat keje last minit btol....
esok nak asses arie ni baru aku nak wat smua mende,
dah kene jga exam plak petang tue...

aku ingat nak wat tajuk speed and velocity...
pagi-pagi lagik aku dah kalut tanyer kat en. yazid ada tak odometer and speedometer...
nak wat model dalam klass esok.bagi dapat markah lebih.....MMMMuaaah sayang semua..
sayang sir Yazid...aku mintak 2 device tapi dia bagi 4 device kat aku..huhuuhuh..

  • speedometer
  • tot(temperature tah aper tah untuk check temp dalam aircraf)
  • airpalne indicater
  • rpm for air plane

Wau..huhuhu...

bes nyer......

thanks a lot, disaat aku perlukan sokongan, walaupun i juz alone right know and i thaught i juz have to handdle this by my own with no one can give me the moral support...Alhamdulillah

sir yazid, sir haji zaki. ayahdaku sir Manaf, sir firdaus(walaupun aku tak penah pun gebang nagn dia sebab dia muda aku segan sket,hehehehe lagik pun mke dia macam Naim, kawan aku yang minat kat aku time aku form 3), kak fairuz , sir aziz, sir Ramlan....and before i forgot... SYAFIQ and en Sapawi..hehehehehehehehehe...

tadi lunch aku lepak jap nagn syafiq and en. sapawi.....dan lagik lepak dengan apa pun tak wat..hehehehehe..tapi ble en. wan mai...aku blah la...bkan apa tah tetibe tak paham plak isyarat lelaki yang diorg cakap..hmm and aku pun berundur la blik blik aku...

sajer lepak nagn dia..bes gebang, relese tensen aku...maklum la..dalam otak nie berat rasa dah beban klu leh buka otak aku kompom dah meletup-letup dah suis nyer...buka hati ni..dah berdarah-darah dah lukanyer..huhuhuhu(sabar la fida) <-- kes pujuk dri sendiri la..hmmm dah tak da sapa nak pujuk lagik nak motivated ..hehehehhehe

blik ofis..direct aku workin with my lesson plan ...untill 2.15....
pergh ...inagt sucess la...pas aku bawa jumpa sir Lee..hahahaha macam hampessss
smua tak le pake..aku lost about colom interest and the objective also have to use an apporative word, remember fida ...after this don't use UNDERSTAND pada objective but u have to use
  • State
  • describe
  • etc...p check sendri maa....aku luper la tadi banyak daa tip sir LEE bagik.

Pas je jmpa sir Lee trus p jaga exam...

waaahhh hebat la...pekerja berkhemah aku arinie...dah tak sempat nak solat zohor..nasib bek la sir kamal chief..so senang la kire aku mintak p smyang lpas dah setel down distributed paper...

HUH..

penat gle...tapi rasa terubat nagn semua yang berlaku arini..

rasa terhibur sangat..pelikkan aku...hehehehehehe..ye laa , bila ati kiter sakit..diasakiti....or apa-apa..guys and gurl...juz make u'r self bz and mintak dan mohon pada Allah dengan ikhlas..klu yang terjadi tu baik untuk kiter rapatkan dan mudah kan kiter untuk itu.....

tapi klu itu buruk untuk kiter walaupun kamu nak sgt mende tu...muntak dijauh kan dari kiter...hmm ini agaknyer dikatakan redha...ble dah redha kter mmg la sedih lagik..tapi kurang la sket bebannye di hati dan otak nie..

ok la guys

actually aku tak abih lagik wat lesson plan.. dah kena wat carta plak..klu tak kena tolak mark..4 mark plak tue..huhuhuhuhuhu

DOA KAN

semoga esok sucess...insa'Allah....

0 comments: