BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 18, 2008

KeNAPA Tak bley????


Assamualaikum,


Nama aku Noorhafida Bt Mohamed........

i\24 yeRS oLD

SINgle......

stay in taman Aman 1108,jln 11/1 taman aman.

=D
Apa la yang aku merepek nie..hmm...
semalam ada org meninggal kat ofis tue....hubby kak zera.
poor her, walaupun aku tak la rapat sangat dengan dia..tapi sebagai seorg wanita dan jga sesama muslimah...aku umpang simpati dan mari kiter sedekahkan Al-fatihah pada arwah hubby kak zera.
Semalam km p ramai-ramai naik van ofis p umah kak zera...pak Aziz yang bawa....
Pak aziz pun masih tak sihat lagik...adakah semua sebab aku.....huhuhuhuhu....
dia terkejut sebab aku ikut juga p tgk mayat..kenapa,? tak boleh ke aku tgk mayat...menziarahi org yang di timpa musibah????
Aku tak nak apa yang berlaku pada diri aku ni....mengawal trus idup aku sepenuhnyer...aku tak nak takut dan aku tak nak pikir dan klu bleh aku nak anggap smua tu ilusi....
Aku boleh berdiri sendiri...hidup macam biasa,...
Klu pak Aziz nak larang aku jumpa kak Fa atau org yang dalam pantang besalin aku paham la..lagi pun aku pun tah rasa lebih baik tak pegi....tpi mayat...dengan menghadirkan diri pada seseorg yang ada ditimpa musibah dah jadi satu tanggungjawab sosial aku..ewah..hehehehehe
Biar la hal pak Aziz tue....
malam tue aku p bersuka ria jap ngan Malia...tetibe waktu kuar ngan mali teringat Pok su...
aku tak kenal da pun...knal pun melalui Malia..hehehehehe..terperasan la juga...debap macam aku nie pun laku lagik..hikhikhik.....
tapi malas la aku nak involve hal macam tu.....BORING......aku nak keje...keje...keje jeee..
Pada pemerhatian aku...Pok su baik, Hensem jga,putih lepak....hehehehe...ngan kawan aku sorg tue sesuai juga,,......tapi ble aku suarakan pendapat tue, dia tak nak.....atas sebab-sebab terentu la...tapi btol juga...klu aku jadik dia aku wat keputusan yang sama...
Lagipun best sngat semalam...p dating ngan lia..hehehehhee(sayang klu you bace comment tau)
Dont think wrong...lia stand for Malia........
Mle2 nak p Pesta....
tapi sbb aku pun baru balik mayat petang semalam..dan malam tue aku tengok macam plik je,....angin kencang..munkin nak ujan...jadi aku juz ajak darlin aku tue p shopin jek...
best jga....
kami beli pokok yang sama...bongsai...hmmmm
aku nak put here but macam tak leh plak...don no why..huhuhuhu..
nnt ada masa aku bubuh......
Hmmm
actully aku sayang lagik mamat idung besar tue...sbb tu malas la nak layan org lain.........Biar la...
aku nak amik time off.....dia tak salah...mybe aku nie tah org kater aku jeles,...tapi sebenarnyer aku tak jeles tau...btol...cme org tak paham aku...aku pun tak paham napa aku jadik meluat ble pikir individu tue...padahal ia tak wat mende kat aku pun...kadang-kadang waktu aku waras aku pun pikir napa nak meluat napa nak marah.....dari menyakitkan dan menyusahkan idup org lain dan org sekeliling bek aku time OFF dlu...lagik pun banyak lagik mende yang leh dibuat dan perlu dibuat...its not the end of the world...my aim now
  • tukar keje...
  • dapat kpli
  • dapat pegawai sc
semalam pun ada org Ktu call .....sbb apa tah....sajer la tu..tah mana dapat no aku tak tau laa....
malas la...
aku tgh binggung btol2 bingung nie...
sampai aku tak tau apa yang wat aku binggung...
tpi yang wat aku happy and bahagia sgt..is ble masuk klas and ajar anak-anak aku tue...bestnyer
semalam aku bli 100 plus kat diorg,,....1 karton
saje belanja bdak2 tu tolong aku coorperated dapat mark tinggi dalam assesment ritu
Thanks klas 1...............................................
Semalam ada no Srawak kall aku..
weird tol sejak akhir nie banyak plak org kall aku.....hmm..tapi aku tak dengar jadi...aku harap sgt la keje..
dapat srwak pun best juga.....hehehehehe...dok san..pueh atie aku..hahahaha..
ok la daaa

1 comments:

Anonymous said...

jangan risau..ada jodoh..xkemana...soal nya lambat atau cepat..kalo xde, itu adalah takdir dan suratan yang tertulis..