BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 13, 2008

.....sakit.....

assalamualaikum,

smlm aku tak dapat tido nyeyak........
macam-macam aku pikir...
aku ada assesment lagi ari khamis nie,
hmm, apa pun tak ready lagik.....

huhuhuhuhuhuu..........
panjang rasa nyer malam semalam.......
malam yang membawa kegelapan yang selimuti alam semesta.......
malam......
bagai ada tersimpan sejuta rasia....
sebanyak bintang-bintang di langit.......
malam yang sunyi,
malam yang gelap...
malam yang sepi....
aku rasa sayu,,....
aku rasa kecil.....
aku yang daif.....
kecilnyer aku di dunia ni.......
aku pasrah apa yang dah ditentukan oleh ilahi untuk aku........

aku bersyukur pada Allah yang mencipta segala, yang menentukan segala ...
Dia yang lebih mengetahui apa yang ada di seluruh pelosok alam,
walau dalam kegelapan........

Di malam yang sepi semalam....
aku insaf.....
aku tau aku ni hamba yang kotor......
aku harap Allah dapat maafkan dosa-dosa aku.....

Apa yang Allah tentukan aku terima...
aku cuma harap aku tak terlindung dari pancaran Nur-mu Ya Allah...
aku pasrah.......
walau disisi ku kelam dan sepi tiada siapa....
aku harap sinar -Mu tak tak jauh dari ku...
aku harap aku tak ditinggal sendiri....dalam kegelapan......

Aku hanya dapat berlindung dibawah perlindungan -Mu ya Allah.....
manusia mungkin akan membenci....
memaki ku dan membiarkan aku terkapai-kapai
aku harap aku tak bersendiri........

Aku harap aku sentiasa dapat Nur mu Ya Allah...

Subhanallah, Alhamdulillah , Allahu akbar......

ya Allah ya rahman, ya Allah Ya rahim........

bantu la aku....
keluar dari kegelapan ni....
bantu la aku dari dihimpit.....
bantu la aku agar ku dapat tenangkan jiwa......

Ya Allah,
aku rapuh.....
aku begitu rapuh......
suka dan duka
tangis dan tawa aku
ku gores dalam lukisan hidupku
aku termimpi seribu mimpi
tapi semua tu
hadir dalam resah dan dibanjiri air mata......

aku rapuh Ya Allah...
rapuh dalam langkah aku........
setiap langkah ku.....
MAafkan la...aku ya Allah....
kerana aku tak sempurna mencintai -mu.....
dalam dada ku harap diri mu yang bertahta....
disinari Nur MU.......
Agar ku tak kesepian....
TAk dalam kegelapan....
MAafkan la ble hati ku tak sempurna mencintai Mu.....
MAafkan lah.....
Aku rapuh....
setiap langkah ku rapuh.....selama ni.......

0 comments: