BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 16, 2008

Coluor of my house


SAtu-satunyer budak yang ada dalam umah nie.....
yang len dah jadik dewasa..hehehehehhe........
peol dah dewasa....dah muler nak ada gurl frenn......tah paper

Pandangan depan umah ...umah cikgu zaleha.....besarnyer umah aku lbh kurang jek ngan uamah dia..hehehehehee.....
cikgu Zaleha baik...tapi hubby dia aku tak gemar,huhuhusebab suker pukul kucen..huhuhuhu

1108.......its nombor keramat umahku yurga ku..=P

2 comments:

edy said...

hai fida..sedih,lucu,semuanya ada..terharulah jugak sebab pasal ehmm..ehm.. tuuu..apa pon bersabar ajalah yeee...tak ada kenangan ngan school fizik nii..kalau ada comment lah sikit...apa pon kalau mai penang jangan lupa mai school fizik...

Ruhie haFieda said...

oooo...
no comment about school fizik..hehehehe
i got coment...
jaga dayah bek2 jgn jadik gado-gado...

jgn wat dia tunggu lama-lama
dia tu org kampung aku,
org penang lak tue..mak org perak..samer je macam aku cme terbalik jer aku abah org perak..hehehehehee