BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 12, 2008

Cerita kami

Assalamualaikum........

jam 12 malam....aku baru pulang dr men boling and minum.....
hmm...lama tak main, jadik skor aku pun biasa-biasa je
aku bkan la suka sangat nak main, tapi dah org ajak, aku ikut aja..heheheehehe
lagipun harini aku tak keluar duit langsung...smua org tanggung, da diorg nak blanja..papepun
smuga diorg murah rezki.....
sebab dah wat hari aku yang bingung and kacau bilau arini jadik ceria sikit,.
Alhamdulillah....

idup ni...kiter tak tau kan apa nak jadik ke depan..
ada kala kiter inagt kiter akan hidup dengan org tu sepanjang hidup kiter..
tapi rupa2 nye kiter hidup ngan org lain.
atau kte sbenarnyer hidup sendiri jer.......

sama la macam aku......
sebenarnya aku binggung......
tapi sapa pun tak paham kebingungan aku....
hmmm, tak salah kan mereka sebab aku pun tak benarkan semua org tau aku dalam kebingungan..hehehehehehe

tapi pada yang tau aku dalam kebingungan macam ruhi...hmmm mungkin dia pun dah tak mahu nak tarik aku keluar dari perangkap kebingunan nie..aku tak salahkan dia...dia pun banyak tnggungjawab juga.....aku nie sapa la nak di titik berat kan....
dia nak jaga kuarga dia...hehehehehehehehe...
jadi biar la kat dia, dalam dunia dia, aku dalam dunia aku..........biar tak bercampur nanti campur jadik gado-gado....

hmmm......
jadi...aku kembali dalam pencarian.......
dulu kecik-kecik..aku selalu bermain aku adalah seorg puteri malang....seorg puteri dari planet lain yang tercampak ke dunia ni.......tak da ayah, tak da mak..hanya ada kakak je....
kakak ni yang jaga and kami sama-sama survive..hehehehhee ala nie pengaruh komik n kartun la....dlu aku minat baca komik........

and si puteri yang malang ni ada penjahat yang kejar dia yang wat hidup dia susah sangat...penjahat tu pun datang dari planet lain, dia kejar mereka sampai ke bumi.....

kami berdua selalu tak lepas dr masalah, sampai ada seorg penyelamat, putera raja yang tampan yang ada kuasa bantu kami lawan penjahat tu.....
setiap kali penjahat tu nak sakiti aku...putera tu datang and selamat kan aku.......hehehehehehe
dan seterusnya...putera tu aku anggap and aku panggil sebagai penyelamat aku....

biasa la pengaruh komik.......
dalam reality.......
bkan SENANG nak jumpa penyelamat macam dalam mimpi tue..............
dah 24 tahun and hampir nak masuk 25 tahun...aku masih tak jumpa lagik penyelamat aku dari dunia yang fana nie.........

Btol la org kata idup tak semudah mimpi.................
mungkin sampai bile-bile aku tak jumpa penyelamat tu...dan akhirnya aku tertangkap oleh penjahat tue...terkurung dan terpaksa hidup ngan penjahat tu.....
mungkin juga........
atau mungkin aku bertungkus lumus melawan penjahat-penjahat tu sampai aku mati...
munkin aku menang..
mungkin aku mati
atau mungkin aku ditawan
siapa tahu
Allah je tahu.....
hehehehhehehehehehhe

0 comments: