BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 12, 2008

my Lovely Sisters

assalamualaikum.......

pagi yang tak brapa best ni...hehehe sebab aku tdo lambat semalam....
jadi lesu la sket and macam biasa saket pala.....tak pa laa.....
have to get use with that.....

ari ni aku de tetamu....hahahahahaha
bdak kecik and aweks nyer

ironi btol idup ni....
dlu nagan kawan bek aku......hehehehehehehhe
tak pe same jer macam aku jga...dlu munkin nagn org len...akhirnyer
sapa tau...
itula hidup, yang kiter namakan ironinyer hidup ni...kiter tak tau yang ke depan...

lagu pun sesuatu yang buruk tak semestinya akan jadik tak baik..
macam pasangan bahagia satgi nak mai..
hehehehhe

comel aja adik2 aku ni.....
dua2 kecik2 blaka...
sesuai la tu...
kawan la baik-baik,
jangan jadik gado-gado..hahaha =D

sebenarnyer aku nak titipkan 2 org yang penah wat aku rasa seperti ada seorg adik....
aku takut nnt aku terlupa nama mrk....
biasa la...kiter manusia......
ble marah and benci dan kesibukkan menghantui kiter....
kiter alpa.....
manusia kan mudah lupa....

aku harap selain adik-adik yang yang aku sayang kat umah and kat ozzie tu
aku takkan lupa lg dua nama ni

Fatin Nadia Syahira & Nur Natasha Husna
hmm sayang aku tak da gambar mereka....
cantik dan cute diorg berdua...
hehehehehe........
lama tak jumpa...
and entah biler and masih ada peluang ke nak jumpa
tah2 dah tak suker aku...huhuhuhuhu

aku ni pragai buruk sikit, tak salahkan org la nak benci kan aku....
dan wat org menyampah.......

huhuhuhuhuhu =D
tak pa la,.....asal mereka semua dapat hidup bahagia......
jadik insan berjaya...
aku harap semua adik2 aku berjaya jadik insan.....
insan yang baik.......

idup kat dunia ni banyak pancarobanyer.......
aku pun kadang2 kalah....
hmm, manusia...kalah dengan dri sendiri,
kalah dengan ego.....
kalah ngan kealpaan dri,
kalah ngan kepanasan dan amarah.........

Aku cuma harap semoga Allah sentiasa menyinari Nur -Nya dari semua arah,
supaya kiter semua tak hidup dalam kegelapan..huhuhuu

biar la klu smua telah tiada dan pergi tinggal aku sorg,
aku cume harap pada saat tu aku masih ada sinar cahaya Mu ya Allah.....

hmm....
apa la yang aku merepek nie..hehehehheehhe...

ok la...ada org nak datang beraya nie...sempat lagik aku tulis blog nie
hehehehehehe

=P

semoga kiter berada di bawah rahmat -Nya..Aminnnnnn

0 comments: