BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 1, 2008

Yea-yea RaYA..............

Assalamualaikum....

Genap la posa 30 hari(penuh ke..heheheheh) harini 1 syawal maka genap la juga aku berkawan je nagn ruhi huhuhuhu selama pat tahun...agaknyer nak tunggu aku berjanggut kot baru nak masuk minang....tak pe la...lambat aku cari yang lain..hehehehhehe...Yeke!!!!!!!!!!!!!1
hehehehehhe...
takpe la abaikan ruhi tu...biar dia dgn hidupnyer......
idup aku pun tak bape tol lagi ni..huhuhuhu..
taun ni raya hambar...tak la best sangat..heheheh agaknyer semua aku sport kot..
hehehe tak da la
aku memang niat nak bagi duit raya kat budak2 yang datang beraya...taun depan klu panjang umor and tak kawen lagik aku ingat nak wat goodies bag kat budak2 tu...buh gule2 and duit raya...
hmmm tengok la klu rezki lebat..insa'Allah aku wat.....
raya pertama kami sekeluarga balik kampung di sungai petani...umah tok...erm bkan semua keluarga,aku dan adik2 je..abah keje lak hari raya pertama.....petang satgi aku la drive true p sp..heheheheeh
lpe lak aku pakai baju kaler biru..malam raya.(semalam baru bli) murah jek....rm 50...yang aku kenan mesti la warne pink and mahal...mesti rm 100..huhuhu..tapi dah tua ni kn la korban sket...aku blikan baju kat mak and abah and duit raya adik2 lagi dan semua segala perbelanjaan.hmmm terpaksa la cut baju rya aku..tak pa la...
mak pakai bju kaler klabu...kurung riau...abah lak aku li baju melayu merah ati dengan ken plikat merah ati...sedondon..
peol waner ijo pucuk pisang...baby lak baju kaler coklat merlik lagi....mamak wane putih macam tahfiz la plak aku tengok dia tu..hmmm....

wane warni lak family aku taun ni...hmm tak pe taun depan mana tau fmily sendri heheheehe..
amin...

0 comments: