BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 24, 2008

CanTik Ker....LU org pikir LA sendri...gehehehe

Skrang korang pikir la...CAntik tue Abstrak...mana lebih sker...fidah ke ct????

This is pic Faezah Elai pelakon tomboi maya sari tue......

Korang rasa cantik ke dia?????
Sebenarnyer aku paham dia free hair....
dah tentunyer salah sebab kiter ni wajib tutup aurat kiter btol tak.....
tapi klu itu yang kiter speak Loud...bakn semua org nak dengar....

manusia akhir zaman pasti ada saja alasannyer,.....
antaranyer:-
  • Relaks la.... dunia dah moden la...fesyen banyak daaa...
  • Aku tak kacau orng.....aku tak hipokrit..this is really me man....bkan macam setengah org tu pakai tudung tapi mengumpat la...itu la...ini laaa...samer je jahatnyer...
  • Aku nak pakai bikini ke , pakai itu ker ini ker...ada ker kacau korang...wei...jgan jaga tepi kain org boleh TaK!
  • WAlaupun i seksi...i tak wat jahat lain tau....don'T juged book by its cover okay.....jaga dri u tu dlu...
Aku tak la baik sgt...terlalu banyak lagi kekurangan aku...cume bile setelah 2 tahun aku keje kat base tentera nie..wat aku paham akan mata liar lelaki dan betapa berharganyer maruah kiter dan sepatutnyer dijaga...
aku harap kiter semua sedar dan trus sedar ...jagn kiter hidup dalam keadaan munafik atau jahil ...tau salah...tapi masih nak wat juga..
aku pun tak baik sgt...
terlalu banyak perlu dilakukan untuk mencpai kesempurnaa...
tapi sebagai manusia kiter hendaklah selalu berpesan-pesan
Aku harap...ada teman yang dapat menegur aku ...

Cantik tue abstrak........
terpulang la...tahap mana seorg tu menilai...
cume pada aku...lebih baik cantik hati dari cantik muka n body..
heheheh


1 comments:

F.E.R.Z.L.Y said...

Assalammualaikum...

Just comment pasal alasan umat zaman sekarang:

>Dunia dah moden..ISLAM pun dah moden jugak apa...but still ada batas-batasnya. Sapa kata ISLAM x moden? Contoh yang senang, KITA la yang memodenkan ISLAM tapi still menjaga keislaman kita.. Itu yang terbaik..

>Menjaga aurat ada suatu yang wajib..nak x nak..kena tutup jugak.. X kisah la, hang hipokrit ke, nak buat benda jahat yang lain ke...Tapi benda dah wajib, kena buat..

>Orang yang membuka aurat, sebenarnya mengacau orang lain.. Silap-silap, sebab tertengok aurat dia pada hari tu, boleh buat kita masuk neraka.. Sapa yang tahu.. Dan orang ISLAM kena jaga tepi kain orang sekeliling, jiran tetangga..tapi dengan kaedah dan cara yang betul...

>Bisikkan syaitan bukan terus suruh buat jahat... Dan ingat macam mana seseorang itu boleh terjerumus ke dosa besar.. Bila dosa kecik diremeh-temehkan...So, bila aurat dah x kisah, orang pegang2 dah mula x kisah dan seterusnya semua x kisah..

Dan contoh bisikan syaitan yang berlaku kat MALAYSIA... Adalah bercoupel..

Itu betul ke? Tapi masyarakat dah pandang biasa..So, susah nak ubah secara drastik. Mulakan dengan memahami islam SEBENAR!!