BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 19, 2008

Kisah Kerepek DAn MOOyah

Assamulaikum....
Selepas jer balik dari tusyen tadi..aku bergegas ke bandar, p wat lens kat kedai malia...

Pas selesai cek mata, aku pun kuar p pusat dakwah dengan malia...solat asar.
lepas je solat aku berhenti dan lihat2 la kerepek depan masjid tue..nyum-nyum...teringat adik2 aku and mak yang ske makan krepek pedas aku amik satu...bayar la pada sorag pemuda...baik org dia..lemah lembut, memang baik la..org baik2..

Tapi aku tak la ralat sangat ...lpas tue aku p makan MC D nagn malia...hm...makan aiskrim jer..aku kan antu ais krim.

Pas tu aku jalan2 la sorang2 sebab malia kena masuk keje...hmm

Sedar tak sedar dah marghib uper nyer........
trus aku p balik pusat dakwah tue...sblum langkah masuk aku nampak mooyah....
dah lama aku cari..lagi pun mak dok sakit kaki ...ok juga..tapi aku tangguhkan dlu sb aku nak solat dlu..

pas solat aku bli la mooyah tue..
tapi..hehehe malu la...pemuda yang jg tue prasan aku dah datang beli dua kali..
aku tak la pikir malu ke apa...sebab aku bkan niat nak ngorat dia pun..cume kebetulan aku baru nampak je tadi

Tapi pada pemuda tu aku tak tau la...
aku sua je mooyah tue padanyer
dia tegor..aku yang petang tadikan...aku iyakan sajer la..dah betul...
hmm dia tanyer penah guna ka krim tu..saya kata takk la..
macam 2 pulak dia tanya....
aku dari mana...
keje mana
umah kat mana...
mmg cara yang tertib dan baiik n sopan dia tanyer....

klu aku nie hati tak luker...layannnn jek...
tapi malas la...aku potong cakap dia and kater nak cepat...

mmg dia baik...tapi, atie aku kater bukan dia..ewahhhh.............

itulah kisah kerepek and mooyah aku..heheheeheh

Baik btol pemuda tue...segan aku cakap ngan dia...walaupun dia tanyer banyak tapi sebab dia lemah lembut and sopan wat atie tak trasa nak marah sbb tanyer banyak......
Bagus tol...mesti dia dapat insan yang baik untuk dri dia..hehehehee.....

Bak kata Alhi sufi akan dapat dari golongan ahli sufi juga..hmm....
Aku guru,....akan dapat guru juga ker???
hahahaha...life as a carier woman, very chalenging , tambah2 keje kat base tentera....
majoritinyer adalah lelaki....malah aku ngajar pon lelaki...setiap semester ada je yang crush....
mungkin sebab umor aku hampir ngan mereka dan aku as a teacher aku completely transform jadi seorg yang tegas but caring...biasa la...diantara lelaki dan perempuan kiter perlu berhati-hati , tiada istilah kawan...pasti ada perasaan pada sebelah pihak,, yang mana satu pun boleh....

Life as a woman....
yes of course i'll will waitin for the right person... =P if

0 comments: